Welkom op mijn blog

donderdag 8 maart 2012

kiekeboe

Jawel... ik leef nog hoor!
Allereerst welkom aan de nieuwe leden, hoop dat jullie hier veel kijk- en leesplezier hebben.
Ook wil ik iedereen weer bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige blog...

pfffffff... druk druk druk.....
Wat kan een mens het toch druk hebben in zijn leven haha.
Daphne der verjaardag is weer voorbij. Ze was jarig op 26 februari en dat hebben we natuurlijk ook gevierd dat weekend. Vrijdag avond heb ik haar taart gebakken en de cup cake's, die heb ik de dag erop versiert en afgewerkt. Zaterdag kwam de eerste visite al aangewaaid. Familie uit Losser, die bleven slapen omdat het wel een eind rijden is (ongeveer 3 uur).
Zondag haar feestje, mevr. wou toch bij nader inzien toch nog wel slingers dus hebben we die smorgens nog even vlug opgehangen. We hebben een drukke maar super gezellige dag gehad en men meisje is weer goed verwend geweest!
Maandag morgend hebben we dan al onze spullen bij elkaar gezocht want we gingen voor 2 dagen naar Losser, 12 en half jarig huwelijk vieren van Benny zijn neef en vrouw (dezelfde mensen die dus dat weekend bij ons waren). Wel erg leuk want we vertrokken samen richting nederland dus benny bij Alfred in de auto gedumpt en dan kon Esther gezellig bij mij en Axl zitten. Daphne had besloten om met de jongens mee te rijden want neef en nicht zaten daar ook dus ik had het lekker rustig in de auto haha.
Na een lange rit (onderweg wel even plaspauze gehad) was ik blij dat we aankwamen. Axl had het laatste kwartier alleen maar zitten huilen en ik snap wel waarom... hij had last van zijn 1ste kies die aan het doorkomen was, zielig voor het ventje....
Auto leeg gehaald, camping bedje opgezet en dan kon hij effe lekker gaan slapen, had hij wel nodig want het ging nog een lange en drukke dag worden voor hem... en zeker na al zo een druk weekend.
Half 6 vertrokken we richting wok restaurant "Pan".
We hebben heerlijk gegeten en gedronken, was mijn allereerste keer dat ik zoiets deed en is me echt reuze meegevallen... ook de kinderen hebben zich geen seconde verveeld! Mijn kleine man van 14 maand heb ik helemaal niet gehoord (zelfs bijna niet gezien hihi) want die deed lekker mee met de grote!
Rond een uur of 9 waren we terug thuis (nou ja, in losser) en hebben we nog een bakkie koffie gedaan en moe maar voldaan in ons bedje gekropen....
De volgende dag zijn we rond de middag weer vertrokken. Eerst richting Haaksbergen naar opa... tja, is maar een half uurtje vandaan dus mooi meegenomen toch... we waren al in de buurt... en opa vindt het altijd fijn om bezoek te krijgen, zeker met zijn kleinkinderen erbij! Mijn schoonvader wordt onderhand ook al weer 82 jaar dus van elke gelegenheid moeten we gebruik maken, al is het maar voor een uurtje....
Denk dat we savonds rond een uur of 9 weer in ons belgenlandje waren... weer de auto leeghalen, kids op bed en nog effe wat tv zien om de dag af te sluiten met een lekkere kop thee.
Woensdag was het een halve dag school voor daphne en toen ze thuis kwam stond de volgende visite hier al weer op de stoep! Benny zijn nicht met haar zoontje... ook zij bleven logeren want ze komen uit Enschede (weer die 3 uur rijden haha)
Ook dat was weer erg gezellig, we hebben lekker wat bijgepraat en gefreubeld.
Was wel blij dat die drukke dagen weer voorbij waren, ik hou toch wel van mijn rust hahahaha en die heb ik de afgelopen tijd niet zoveel gehad.
Nou... huisje weer aan kant... effe wat tijd met mijn gezinnetje doorbrengen en dan wordt Axl ziek.
Hij heeft een dubbele oorontsteking... pfffffffff... paar slapeloze nachten achter de rug want meneer wou niet in zijn eigen bedje slapen maar bij mama... en natuurlijk kan ik zoiets niet weigeren dan.
Maar.... Axl is geen rustige slaper en dat mag ik dan weer bekopen met slaapgebrek haha.
ach tja.. het gaat nu al weer een pak beter met hem en die slaap haal ik wel weer eens in.
Ben blij dat ik weer wat tijd heb... kan ik terug wat actiever hier zijn en weer wat kaartjes in elkaar steken..

lieve groetjes Wendy xxx

1 opmerking:

  1. Hoi Wendy,
    kan je mij even je mail-adres sturen via 31svdv@gmail.com.
    Ik wil namelijk even wat uitleggen aan een aantal mensen.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen