Welkom op mijn blog

dinsdag 31 januari 2012

Valentijn

Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje van mij...
Dit keer het thema valentijn.
Normaal gezien ben ik helemaal niet het valentijns type, ik vindt dat het elke dag valentijn is en niet alleen  op 14 februari haha
Maar om mee te kunnen doen met de chalenge van Dutch Card Lovers heb ik dit kaartje in elkaar gestoken
Het moest een kaart in de vorm van een hart zijn... met veel gefriemel is het uiteindelijk dan toch gelukt.. vermits ik geen mallen in hartvorm had, heb ik de kaart met de hand geknipt...





Deze kaart doet mee aan:

Dutch Card Lovers - Kaart in hartvorm - loopt tot 3 februari
Stamp R Us - Valentine/Love - loopt tot 13 februari

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Wendy! Leuk achtergrondpapier en de tweedeling daarin. Mooi ook die bloementoef!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schattig Wendy! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi meis!!!
    Enne je kan goed hartjes knippen hoor haha <3

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gaaf gedaan! leuk die grote bloemen! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous Valentine Wendy! I love the flowers!! Thanks for playing along with us at Stamps R Us!
    Tammy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje. Mooie details ook. Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is super geworden, een prachtige magnolia op de kaart. En de achtergrond vindt ik er heel mooi bij passen.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen