Welkom op mijn blog

vrijdag 27 januari 2012

Verjaardagskaart

Ook vandaag weer lekker gefreubeld met dit als resultaat.



let op het kleine detailletje... hihi

oooh... dat maakt mama aan de grote tafel!!!!


Ook mijn zoontje Axl vindt het kaartje helemaal geweldig ;)
zo een leuke bloemetjes.. kreeg het bijna niet meer terug haha

Deze kaart heb ik trouwens gemaakt naar aanleiding van de blog van Marianne Design
het thema is een verjaardagskaart maken en loopt nog tot 9 februari.

Deze kaart doet ook mee met:
Simon Says Stamp Challenge - Anything goes

4 opmerkingen:

  1. Hij is mooi hoor!
    Enne het wordt er al vroeg ingegoten haha!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, jong geleerd is oud gedaan toch???? denk dat ik hem volgende keer gewoon in zijn stoel bij me aan tafel zet en hem ook wat papier geef... zien wat er gebeurd... lol

      Verwijderen
  2. This is so pretty! I love the colours and the flower is really lovely! THANKS for joining us at Simon Says Stamp this week!
    Hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig kaartje heb je gemakt en dat vond je zoontje dus ook....
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen