Welkom op mijn blog

woensdag 1 februari 2012

Eerste challenge bij de Creatieve Zebra!

Goeie middag allemaal,

Vandaag begint de allereerste challenge bij de de Creatieve Zebra .
En omdat ik daar 1 van de designers ben heb ik een voorbeeldje gemaakt.
De opdracht is een fotoinspiratie
Aan de hand van deze foto maak je dus een kaart.
Dit heb ik er van weten maken

De kaart is gemaakt met wit en zwart cardstock.
Het designpapier komt volgens mij van boekenvoordeel (ben niet zeker)
Het printje heb ik opgezocht op internet, dat heb ik bewerkt met stickles
En verder heb ik nog een stukje kant van Eline's huis gebruikt.

Wil je ook met deze challenge meedoen???
Klik dan hier . 
De opdracht loopt tot 14 februari en je kan inzenden tot 20 u en je kan er een leuk prijsje mee winnen.

En nu maar hopen op vele prachtige kaarten!!!
Veel knutselplezier xxx

11 opmerkingen:

  1. Hoi Wendy,
    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor de challenge.
    Ik ben meteen maar volger van je geworden, oeps dat was ik nog niet zag ik.
    Leuk hé dat wij er allemaal iets totaal anders van hebben gemaakt.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje is dit geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met nieuwe challenge blog, De creatieve Zebra, verheug mij op de leerzaam en leuke samenwerking.
    Ik vindt je gemaakte kaart erg GAAF!

    Gr, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een supergaaf kaartje gemaakt Wendy en leuk om te zien hoe verschillend allemaal! Mijn kaartje staat er inmiddels ook bij door een misverstand stond die er nog niet bij eerder vandaag!
    Ben gelijk volger van je blog geworden.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje hoor Wendy.
    Je hebt er weer een volger bij hoor collega DT.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje.Alle die verschillende kaartje door 1 foto is echt geweldig

    liefs judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja Ben het met iedereen eens . We hebben goed ons best gedaan xxx gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaartje zo schattig!
    Dat plaatje is echt een droppie :D

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen