Welkom op mijn blog

dinsdag 14 februari 2012

Weer eens een berichtje van mij!

Hoi hoi allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de super leuke comentaren bij mijn vorige posts... vind ik altijd heel leuk om te lezen.
Heb de laatste tijd niet veel tijd gehad om te freubelen en te bloggen, maar daar komt stilaan weer wat verandering in haha.
Mijn kleine mannetje was bezig met tandjes door te krijgen waar hij ontzettend veel last van had. Hij heeft 3 dagen niet goed kunnen eten van de pijn.... tot overmaat van ramp heeft hij er ook nog eens de waterpokken bij gekregen, de zieligaard hahaha. Gelukkig heeft die daar niet zo heel veel last van, alleen af en toe een beetje jeuk maar verders geen koorts ofzo... wel zielig om te zien hoor... voetjes vol blaasjes, handjes en nu trekt het stilaan naar zijn hoofdje... pfffff
Tja, en als je niet lekker bent en je kan snachts niet slapen dan wil je natuurlijk bij mama in bed liggen he... jammer voor mama want hij is zo een woelkont dat die me gewoon uit bed probeert te trappen.. dus ook weinig slaap voor mij...
En door de vrieskou van vorige week was het wasmachien bevrozen... die hebben we tijdelijk maar weer binnen in huis gezet want de berg was werd zo hoog dat je door de bomen het bos niet meer zag. Ondertussen hebben we dat ook weer wat bijgewerkt en liggen er al weer een heleboel kleren in de kast terug!
En als dat nog niet genoeg is hebben we ook nog 2 keer de badkamer blank gehad! Ja hoor... warm waterkraan bevrozen en dan een man hebben die de kraan open laat staan... tot de dooi komt en de kraan weer werkt... grrrrrrrrrrr
Omdat de badkamer nog in de renovatie zit (moet nog een deel betegeld worden en de wc is nog niet aangesloten) was ook een waterleiding van de wc bevrozen.... en die heeft gisteren zijn werk nog gedaan... weer alles helemaal nat! Zo blijft een mens natuurlijk wel bezig he... maar er zijn leukere manieren om je vrije tijd op te vullen zoals wat knutselen bijvoorbeeld hahahaha
Dat hebben we gisteravond dan toch nog effe gedaan... heb een doosje afgewerkt waar ik 2 weken geleden al aan begonnen was en heb ook nog 2 kaartjes kunnen maken (resultaat en uitleg volgt later in een volgende post)... heerlijk effe mijn zinnen dus verzet!
Ik ben dus niet van de aardbol verdwenen maar had een beetje tijdgebrek ;)
Nu maar hopen dat het hier weer een beetje normaal wordt....

Lieve groetjes Wendy xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten