Welkom op mijn blog

dinsdag 14 februari 2012

Pearls and Lace

Zo, hehe....
Hier mijn 1ste kaartje wat ik gisteren gemaakt heb naar aanleiding van de challenge bij Stamptacular Sunday.
Ik heb het vrij simpel gehouden, wou dat toch ook nog eens proberen hihi.
Zoals de titel al zegt wat je moet gebruiken, parels en kant... nou, denk dat ik wel goed zit dan want beide zitten erop.


Gebruikte materialen zijn:
- Voorgevouwen kaartje van de Action
- DP van Tilda's Winter Garden
- Kantje weet ik niet meer, had ik nog een restje van liggen
- Plakpareltjes van Joy Crafts

Heb een stukje papier bewerkt met de distresser van Tim Holtz en daar heb ik een bloem opgekleeft die ik uitgeknipt heb uit het DP. Kantje eronder en op de kaart geplakt en klaar ;)

Deze kaart doet mee aan:
Stamptacular Sunday : Pearls and Lace - loopt tot 18 februari

Liefs Wendy

2 opmerkingen:

  1. stunning card
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline dt member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wendy,
    Wat een leuke kaart, best wel moeilijk om de kaart clean te houden, maar het is je goed gelukt.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen